ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!!
 
 
شنبه 16 مهر 1390برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : M.K

سلام دوستان! به وب من خوش اومدین

 

اول اینک: همونطور ک تیتر وبلاگم نوشتم ورود افراد 16_ ب اینجا ممنوعه!

دوم: درباره خودم و اینکه چی شد ک این وبو ساختم... :

من یه دختر 16 سالم و تو یکی از مدارس تهران ب اسم آریان درس می خونم. امسال بخاطر عوض کردن مدرسم از بهترین و صمیمی ترین دوستم ک اسمش نرگسه جدا شدم و این اصلی ترین علت ساختن این وبه...

سوم: از این پستم ب نظر می رسه آدم خشک و دپسرده یم! اگه اینجوری برداشت کردین بتون بگم ک اشتبا نکنین من دختر شاد یم و خودمم از وبایی ک وقتی می ری توشون یاد بدهکاریات میفتی خیییییییییییییییییییییلی بدم میاد پس از الانم بگم ک اگه کسی از اینجور وبا واسم نظر گذاشت و من ج ندادم ناراحت نشه!

چهارم: هیچ وقت وبایی بااین اسامی (مثلا: خاطرات ی دختر تنها...، زندگی برای هیچ...، اینجا آخر دنیاس و...) رو لینک نمی کنم

و آخر اینک: امیدوارم از وبم خوشتون بیاد!

تا آپ بعدی بای



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت12:58---27 مهر 1390
بابا اعتماد به نفس

شنگول ومنگول وشاد

ما غمگینا رو هم دریاب
ما اینیم دیگه!!!!!!!! اومدم تو وبت. چرا انقد دپی؟؟؟؟؟


رضا
ساعت13:40---16 مهر 1390
سلام دمتون گرم وبلاگ بیستی دارید،من نظر دادم تا بگم شما که اینقدر برای این وبلاگ زحمت میکشید چرا باید بازدید روزانتوم اینقدر کم باشه؟ من هم مثل شما بودم اما الان دیگه با این روشی که یاد گرفتم بازدید روزانم بیش از 200تا در روز شده.
چون واقعا از وبلاگتون خوشم اومده می خوام این روش رو بهتون یاد بدم(فقط تورو خدا به کسی یادش ندید)
این روش از طریق ایمیل خصوصیتون که در قسمت تنظیمات وبلاگتون نوشتید انجام میشه...چه طوری؟
وارد لینک زیر بشید
http://loxblogm.my3gb.com/index.html
، حالا اون ایمیل خصوصی و رمز عبورش و وارد کنید(دقیقا مثل وقتی که میخواید ایمیلتون رو باز کنید)و وارد ایمیل بشید.این روش بیشتر مخصوص لوکس بلاگه اما روی سیستم های بلاگفا و پرشین بلاگ هم به خوبی کار میکنه (چون خودم امتحان کردم) اگر روزانه یک باراین کار رو انجام بدید هر روز بیش از 200 تا بازدید واقعی از طریق ایمیلتون وارد وبلاگتون میشه
یادتون باشه که حتما امتحان کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید ،اگه خدایی نکرده موفق نشدید از طریق ایمیلم بهم خبر بدید(اما احتمالش کمه که موفق نشید)
به امید موفقیت روزافسون شما


نگم بهتره
ساعت13:32---16 مهر 1390
با اسم دنیایی از جک
; )


نگم بهتره
ساعت13:27---16 مهر 1390
سلام منو لینک کن منم تورو بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان ب وب من خوش اومدین! من تو وبم درباره همه چی می نویسم. امیدوارم از پستام خوشتون بیاد! اگه برام نظر بذارین حتما ب وبتون سرمی زنم و اگه خواستین می لینکمتون البته ب شرطایی ک تو پست اولم گفتم!!!!! اگه از وبم خوشتون نیومد برای بهتر شدنش بهم کمک کنین.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!! و آدرس 4a-specialgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

Shayne Ward - Stand By Me...